January 26, 2011

Perutusan Sulung.

Bismillah dan Assalamualaikum....

p/s~ perhatian entry ini sedikit meleret...anda dinasihatkan untuk memikirkan dua kali utuk membacanya.....


Saya dengan ini ingin mengumumkan bahawa saya akan menamatkan................wahhhh...da macam nk buat pengumuman kahwin bagai........sabor ye azrin....kalau sudah jodoh tidak kemana.......kpd follower2 semua (ko pikir, ko artis nak ade follower bagai...hahahhaaa) sudah lama rasanya ak tidak menulis dalm blog ini. barangkali tulisan-tulisannya sudah usang yang mungkin sudah tidak signifikan dengan peredaran mase sekarang.....jap...ape yang ak merepek nie....haha....stop azrin!!!!....bak kata teman officemate aku ......

"kau dah kenape azrin!!!!"

walaupun 2011 sudah masuk hari ke 26 tp msh x terlambat untuk ak mengucapkan selamat menyambut tahun 2011, seperti tahun2 yg lepas......azam ak tahun ini nak melaksanakan azam2 tahun lepas yang masih tidak dapat dilaksanakan........(da le azrin oii......rasenye azam ko setiap tahun pun macam ni jugak kn????....so,,,,,do sumting dude......xkn tahun depan pn azam ko same jgk macam tahun2 yang sudah)....OK serios....sebenarnya tahun ini aku berazam untuk menjadi lebih matang.....walaupun org sekeliling ak asyik memperkatakan yg ak sudah cukop matang berbanding usiaku tp ade sisi gelapku yang masih lagi keanak-anakan......jadinya 2011 adalah tahun transformasi bagi aku, InsyAllah....

2011 mungkin permulaan yang baek buat ak...ak x pasti...tp berdasarkan pengalaman, aku akan lebih sukses jike ak ditugaskan utk menggalas amanah manusia....(malangnya amanah Allah sering ak lalai untuk melaksanakannye.....Astrgfillah..........mohon keampunan dariNya agar ak diampuni dosa-dosa dan ditetapkan iman ak), sbgi contoh mase ak di mengah rendah.....ak disibukkan dgn aktiviti pelajar skema....pendebat sekolah...pemidato......bertanding kuiz sejarah peringkat daerah dan bermacam lagi le dan ak berjaya menamatkan zaman menengah rendah dgn jayanya...Alhamdulillah......

logo sekolah menengah rendah aku

.bile masuk menengah atas....tiade wakil2 sume..hanye sorg pelajar yang seperti ade gam uhu dimulutnya...jarang bercakap dan akhirnya tidak sukses pn spm.....alahai azrin......


ikon sekolah menengah atas ak, Dewan Dato' Onn MRSM Muo

kemudian di matrik kembali menyibukkan diri.....menjadi tempat rujuk rakan2 praktikum dan alhamdulillah adelah hasil yng boleh dilihat.....masuk UPM 1st and 2nd yr memang hampeh habis.....berfoya-foya sgt......tp masuk 3rd yr bilamana berjaya merampas kerusi studio representative dari Hassan terus performance ak naik mendadak....rahsia????ak pn tak tahu yg penting adenye amanah kot bru aku boleh perform.....ntahla.............

Skrg ak diamanahkan untuk menjawat jawatan no.1 dalam program ak.....Ketua Program Sijil Pelukis Pelan....klu di UPM tu pangkat2 Ketua Jabatan le.....tp ak masih tak pasti adekah ianya same seperti pengalaman2 ak sebelum ni...diharapnya ak boleh menjunjung amanah yang diberikan ni....InsyAllah......

2 comments:

ila ni said...

WAHHH KAGUMNYA AKU KAO UPDATE LEPAS BERTAHUN LAMANYA MAKA AKU NAK FOLLOW KAO SILA JANGAN HAMPAKAN AKU INGAT SENANG AKU NA KFOLLOW ORANG HAHAHAH WAK KETUA JABATAN FIWITT BAGI KEJE KAT AKU SIKIT WAK

wakarchie said...

wow..da ade comment,,,ni cme catatan peribadi je ila oi...ade plan tersembunyi dlm kebangkitan semule blog ak ni...hahahhaah...hanye jawatan aje ila...amanah 2 yyg berat sebenarnye....nk keje???...ko kne jadi PA ak le,,,memandangkan ak xde secrtery lg kn....hehehehehe