March 22, 2011

kalau jodoh itu boleh dipilih berdasarkan..

Entri ini telah dipinjamkan daripada blog Sang Buddy tanpa meminta keizinan daripadanya terlebih dahulu.....Maaf ye penulis blog tersebut......
1. berdasarkan susunan keluarga:
saya nak pilih anak kedua perempuan, sebab kata org anak no 2 nie agresif skit......2 yang buat aku suka tu......penuh dgn cabaran.....


2. berdasarkan pekerjaan:
motivator!!!, kalau aku down at least ada pakar nasihat yg akan bagi solution kat aku. xde le serabuk perukk. nak2 style ust. norbayah 2...


3. berdasarkan kemahiran hidup:
nak yang pandai anyam ketupat sebab ak memang xpandai anyam ketupat. kedua nak yang pandai buat layang-layang, sebab nanti bila anak mintak 'bapak' die ni ha buatkan layang-layang 'bapak' die akan cakap pergi menuntut dengan 'mama' dulu sbb 'bapak' lagi hebat dari 'mama'....


4. berdasarkan sejarah sekolah:
nak yang dulu sekolah kebangsaan cina. sebab mesti die pandai cakap cina kan. so bleh deal dgn nyonya-nyoyna, amoi-amoi dan juga yang sewaktu dgnnya utk dpt harga murah....


5. berdasarkan hobi:
nak yang suka jalan-jalan cari makan. ni jenis side2 serina redzwan pengacara jalan-jalan cari makan yang dulu tu...hahahah...sebabnye...pada aku food hunter yg gurl nie nampak comel....terserlah keayuannya.....


6. berdasarkan jenis kereta:
nak yang keretanya warna hitam sebab nampak elegan dan berkarisma.

harharhar

5 comments:

ila ni said...

wahh ade jgk yg berminat nak buat hehe tapi agak sukar jgk tu pilihan kao, anyam ketupat? buat wau? demm aku buat wau tak pernah balance kiri kanan!

wakarchie said...

2 la pasal...mmg x bley balance punye....yang xpert je...hahahha

sheta said...

ehem,keto aku hitam jugop. maksudnya aku seorang yg elegan dan berkarisma lah ye :-D weeeeeeeeeeeeeee~

cempaka sari said...

dh byk hint2 yg diberi menjurus kpd someone yg akak kenal nie...ahaks....bagus2....gudluck azrin....

wakarchie said...

meshe~ tapi mu x reti buat wau...hahahha

kak win~ sapa???